SKORRR :D

hejhej.
I söndags fick jag tre par skor.
mamma har varit riktigt snäll de senaste dagarna nu. ;)
fast ett par skor fick jag faktiskt av min bästa vänfrida.
hon har varit i turkiet som jag kanske har sagt? och som tack för att jag tog hand om hennes
kanin medans hon var borta så fick jag ett par converse. :D
det var ett par i jeans tyg ungefär och jättefina :D
sedan fick jag också ett par gympa/fotbolls skor
och även ett par spikskor som är vita, blå och neongröna ;)
priset för mina skor som mamma köpte var ungefär 1000kr, så tack såjättemycket mamma (A)

IDAG MÅNDAG
så var jag på stan med Nina och vi träffade även bella och ajla där :)
jag köpte ett helt vanligt vitt linne på gina tricot och en foundation. (jättebra visades det)
och jag hittade en super söt tröja på gina också. fast jag köpte inte den :)

Just nu så sitter jag och gör läxan och ska snart gå och läsa en tidning som jag har fått idag.
jag hör väl av mig imorgon får jag hoppas på !? :)
ha det bra, pusss!

          
               fotograf: jag riktigt stolt (A)

Kommentarer
namn: H A I D I J A K O B S S O N

SV: TACK :)

2009-09-15 @ 12:19:12
URL: http://haaiidi.blogg.se/

kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (bara jag kan se den)

URL/blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0